snow

Zara på Väla



I helgen var jag en sväng på Väla. Jag åkte mest dit för att kolla på Zara som kommit dit, tyvärr. Jag tycker det är lite synd ja. För nu försvann den största anledningen till att åka och shoppa i Malmö. Som bilderna visar så har jag fastnat för rött! Jag har märkt det på sista tiden, att jag mest vrider, vänder och kollar på röda plagg. Jag tycker det är så snyggt med rött i kombination till vitt. Fräscht! Den här kavajen och sandalerna hade mer än gärna fått finnas i min gadrob nästa gång jag öppnar den! Kavajen hade jag velat bära som på bilden och sandalerna till en klänning eller vita jeansshorts och ett grått, lössittande linne.

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Nä det hörde jag inte! :(

2012-05-08 @ 19:06:46
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0