snow

Boll på huvudet

Så var det söndag! Hur jag känner för det? Hm.. sådär får jag väl erkänna. Jag har en ganska intensiv vecka framför mig med många praktikdagar men jag får se det positivt. Söndagen har iallafall varit väldigt skön här hos mig. Jag och Marcus har mest softat. Slappat i soffan, gått en promenad i solen och bakat chokladbollar.


Det jag egentligen tänkte säga, eller säga och säga, mer visa kanske, med detta inlägg var min frisyr. Jag har använt en donut, ni vet en sådan där nätaktig liten rund ring som jag trätt in mitt hår i och vipps så blev knuten så här perfekt formad och lagom stor. Jag får önska er en fortsatt fin söndag!


Kommentarer
Postat av: karro

fan va snyggt! sån ska jag också köpa mig, klara du det, klarar jag också det hhihihi! PUSSS

Svar: Ja man måste få in tekniken men det är lätt som en plätt när man väl vet hur man ska göra! Får du göra, är inte alls farligt dyra! :)
Annie

2012-11-12 @ 08:42:55
URL: http://karolinaae.blogg.se
Postat av: Maja

Söt som socker är du! :D

Svar: Naw, tack! <3
Annie

2012-11-12 @ 14:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0