snow

Cindy, blommor, jeansfynd och löptur!


Godkväll!
Här är det lördagsfeeling! Så underbart! Jag har haft en ganska effektiv dag, tycker jag. Men det effektiva har legat i sådant som jag tycker är kul att hitta på. Men vem har sagt att det roliga inte kan vara det effektiva? Jag har för första gången på säkert en och en halv månad (!) tagit upp och använt min systemkamera (det skav lite i fotohjärtat att erkänna det). Jag tog några bilder på Cindy och på blommor jag köpte igår. Jag har även övningskört till farmor och farfar, varit på stan där jag fyndade ett par jeans och sen har jag sprungit några kilometer. En bra lördag med andra ord. Sen var jag i affären för att köpa en liten godispåse (ja, det var tänkt så) men slutsumman slutade på strax under hundringen så ja, det blev en kasse full med småplock. Mycket gott att välja och vraka mellan! Hoppas ni får en underbar lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0