snow

Det slår aldrig fel


När man har pengar och åker iväg glad och energisk på en shoppingrunda kommer man alltid hem tomhänt.
Så är det iallafall ofta för mig. Inget kändes wow, allt satt fel och det man letade efter fann man inte. När man däremot inte har pengar att shoppa loss för, ja då hittar man hur mycket som helst. Så var det för mig när jag var på Väla häromdagen. Jag hittade bland annat en jättsöt blus och en snygg tjocktröja med en döskalle på Zara och två apsnygga linnen inne på Bikbok. Ett av dem är detta ovan. Tänk: solbruna armar, hög toffs, slitna jeansshorts och ett par sommarben. Inte helt fel va? Jag har märkt den sista tiden att jag drar mig till grått. Det är så snyggt - både till sommaren och vintern. Önskar att jag hade den perfekta grå, lössittande men ändå figursydda t-shirten. Den ska jag leta upp i sommar! För visst måste den finnas där ute och bara vänta på att få bli köpt av just mig? Nu ska jag försöka bli av med om-jag-bara-får-det-så-blir-jag-lycklig-tänket. Den fällan hamnar man lätt i, hehe. Önskar dig en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0