snow

Gissningslek & en månad



Tjena tjena på er alla lördagsfirare!
Jag tänkte flinka in ett litet "har ni tänkt på detta" innan jag beger mig till stan för att kika på gummistövlar. Jag köpte ett par för väldigt många år sedan för ynka 200 kronor och de har hållt i vått och torrt (haha) men nu är det hål i hälen och innertyget har släppt. Så nu behöver jag leta efter ett par nya, fina och hela. Men varför ska det vara så attans dyrt? Usch! 700 spänn för ett par stövlar, är det OK? Jaja, vi byter ämne. Det jag ville flinka in med var att idag är det en månad till julafton! Wiho! Visst känns det konstigt? Jag tror snön landar hos oss den 7:e december i år. Vad tror ni? Vi hade en gissninglek förra året och jag gissade rätt (känner mig rätt stolt ja) så jag tycker vi kör på en ny i år. När landar den första snön i Skåne i år? Nu ska jag släppa ut mina flätor, som jag sovit med, och styra kosan mot city! Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0