snow

Stand up - tummen upp!



Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan med en lektion på fyra timmar som endast bestod av en sak: redovisningar! Snacka om att jag känner mig trött i hjärnan nu, fullproppad med ny information! Men så tänkte jag att jag vill, medan mitt huvudet ändå hänger med, skriva ett litet inlägg här på bloggen. Igår var jag som sagt på stand up och helt ärligt hade jag inga förväntningar. Alls. Men det var verkligen hur roligt som helst! Idag har jag till och med lite träningsvärk i kindmusklerna så gårdagen får bra betyg! Jag och Lina hade dessutom turen att få platser på "första parkett"! Magnus Betnér är jag väl egentligen inget jättefan av men han var faktiskt rolig trots sin "grova humor". Men de som helt klart var roligast var de två lokalsnubbar som startade showen. Detta var första men absolut inte sista gången som jag går på stand up! Nu ska jag vila huvudet genom att kolla på världens gulligaste program med världens gulligaste kille!

Detta är ju ett supertips att ge som julklapp till någon man vill ge massa skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0