snow

Jag vill tacka dig Gud


Ja, tack så hjärtligt för att du valde att skapa denna underbara veckodag!
Den sitter alltid riktigt fint! Ibland sitter den lite bättre och idag är en sådan dag! Jag har som jag nämnde igår spelat tvärflöjt för de gamle idag. Och jag vet inte varför jag ska bli så jädrans nervös varje gång. Det liksom blir alldeles torrt i munnen och det medför att jag inte får något ljud i flöjten. Men jag är glad och känner mig stolt att jag tar mig an detta trots att jag fruktar det. Så det var ändå bra att jag gjorde detta! När jag kom hem från praktiken åkte jag med pappa och storhandlade. Chips, Marabou och en stor påse lösgodis var det viktigaste att packa ner i matkassarna enligt mig och det är precis det som finns här hemma ikväll. Nu blir det X-factor och fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0