snow

Julhund

Jag har verkligen ingen inspiration till att fota just nu. Jag hoppas det trillar ner lite snö här inom kort för då kommer det bli mycket mysigare utomhus och på så sätt blir det inspirerande att fota igen. Man kan ju ta kort inomhus men jag tycker det är ganska begränsat. Och sen tycker jag att tiden inte heller riktigt finns där. Men snart är det jullov så då ska det banne mig både finnas snö och tid.


Jag var inne på Emelie Ohlssons blogg i eftermiddags och hon tar så grymt fina bilder! När jag hade bläddrat ner några sidor fick jag ett litet ryck och tog fram min kamera. Cindy - som alltid får ställa upp som min modell - fick lite nya porträttbilder på sig själv med jultema och allt. Dem kan hon ju rama in och hänga ovanför sin hundkorg. Åh, nu när jag pratar om fotograferingar så får jag sådan lust att fota mer och mer! Jag vill ha lov, bums!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blev som du ville, haha! :D

2012-12-01 @ 19:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0