snow

Julklappshandling & nya jeans


Här sitter jag och lyssnar på Jill Johnsons julskiva och njuter av söndagen. Jag hoppas ni haft en fin helg. Jag har bland annat varit på Väla. Där inhandlades bland annat årets första julklapp. I år vill jag vara klar i tid! Till lucia ska allt vara köpt och klart. Jag köpte även ett par nya jeans. Jeansen som jag köpte förra lördagen fick jag nämligen lämna tillbaka igen, snyft. De satt precis som jag önskade och priset var grymt men efter lite eftertanke och förnuftighet kom jag fram till att de var en aning för små för mig (man måste faktiskt kunna sitta ner med byxorna på sig. Det blir bökigt om man måste ta av jeansen varje gång man ska böja sig eller sätta sig, haha). Iallafall, när jag var på Väla, hittade jag ett par exakt likadana - men en storlek störrre - för samma pris så det var en nöjd Annie som ööööövningkörde hem sen (skitskrajigt att köra på Välas obehagligt stora och skrämmande parkering). Nu tänkte jag strax hoppa in i duschen och göra mig redo för en biokväll med Karolina. Det ska bli så mysigt med kompistid och Breaking Dawn. Ha en fin kväll Bloggis! PS: Oj, som jag längtar till jul! Nu är det inte många veckor kvar! Jill Johnsons ljuva stämma får mig att längta ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0