snow

Part two

Jag har alltid vetat att jag ser yngre ut än vad jag egentligen är. Standardkommentaren som jag får i tre av fyra fall (av alla som är över 30) är "det kommer du uppskatta när du blir äldre". Och jag förstår vad de menar och tror även att de har rätt i det dem säger. Det är klart att det kommer kännas schysst att se ut som 32 när jag i själva verket är 40. Men just nu känns det inte alls särskilt festligt att se ut som 14 när jag faktiskt fyller 20 om några månader. Det jag skulle komma till var att på bion ikväll var det 15 års gräns. Alla som är yngre än 15 får alltså inte se filmen. Hon som "klippte" biljetterna stoppade mig och ifrågasatte om jag verkligen hade fyllt 15. Åh! Jag ville bara slå henne. Men istället sa jag lite snällt att jag är 19. Sen bad hon om ursäkt.


Jaja, allt om min ålder. Filmen var jättebra! Eller jättebra kanske man inte ska säga. De som inte fattar sig på det här med mystiken i dessa filmer och vampyrgrejen hade nog inte gillat den. Men vi som följt och varit nyfikna på slutet vill såklart inte missa den här! Fast både jag och Karolina blev helt paffa över det märkliga (ska inte avslöja, lovar!) som hände i slutet. Vi satt som på nålar och bet oss i fingrarna när vi trodde allt var kört! Nu ska 14 åriga Annie ta sin napp och vällingflaska och hoppas att hennes runda näsa och kinder kommer göra att hon får visa legg på Systemet tills hon är 35!  

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hahha åhh lilla Annie panni! Vad roligt att hon trodde du var 15 år! Du ser ju inte ut som en 15 årig. Hoppas att allt är bra med dig! :D puss

2012-11-18 @ 22:31:10
URL: http://baraebbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0