snow

Praktik pågår



Hallå Bloggis!
Jag är ute i praktik från och med igår och några veckor framåt. Jag är på ett äldreboende här i trakten. Jag fick en ganska tuff start, tidsmässigt. Igår jobbade jag kväll, kom hem klockan tio och började mitt morgonpass klockan sju! Bom sa det så var allt igång. Från noll till hundra! Just nu är jag helt slut i huvudet. Jag har massa nytt i hjärnan som jag försöker att bearbeta. Nedre toalett, övre toalett, personalens namn, vårdtagarnas namn, matning, kateter hit, bäddning dit, munvård, sittlift, lyftteknik, schema och på allt detta försöker jag klaffa tiderna med körskolan. Jag är ute i praktik hela helgen så det kommer bli tomt här på bloggen. Ville bara kika in här och berätta läget! Nu ska jag lägga mig raklång på soffan och kolla gårdagens avnitt av Bonde Söker Fru.

TREVLIG HELG BLOGGIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0