snow

Praktik & tvärflöjtsframträde


Här har det varit ett par tuffa dagar.
Jag har varit många timmar på praktiken. Min superduktiga handledare som jag har gått med i veckorna har varit sjuk hela den här veckan och det är synd för jag hade ju lärt mig hennes rutiner och hur hon arbetar. Det är lite förvirrande nu när jag har fått gå med olika personer varje dag eftersom alla jobbar olika. Men det har funkat! Men som sagt, det har varit många timmar, framför allt igår. Då var jag först på föreläsning med klassen och sen hade jag praktik hela eftermiddagen och kvällen. Sen var det marsch i säng eftersom jag började sju imorse. Det som är irriterande (och som gör att det ryker från mina öron när jag tänker på det) är att föreläsningen som jag var på igår har jag redan varit på i april (med min gamla klass). Och nu var jag tvungen att gå på den igen. Det är mycket märkligt i mina ögon. Jag fattar inte hur lärare tänker ibland? Imorgon är det iallafall fredag och det ska bli så grymt skönt med helg! På eftermiddagen imorgon ska jag och mitt tvärflöjtsgäng till min praktikplats och spela för de gamla! Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0