snow

Promenad & blomsteraffär


God torsdag alla härliga människor!
Jag hoppas ni mår bra och känner er glada! Jag har haft en ledig dag som var tänkt skulle vara lugn och ljuvilig. Men efter att jag och Cindy råkade välja en översvämmad stig på vår promenad så fick vi gå en bra bit extra för att komma hem, så blev dagen ganska stressig. Jag duschade Cindy, duschade själv och åt på en kvart eftersom jag hade en tid att passa på Musikskolan. I eftermiddag har jag och mamma gjort sånt som vi gillar, det vill säga att jag har fått övningköra och mamma har fått köpa blommor. Mamma är som i himeln när hon kommer in i en blomsteraffär.


Nu ska jag äta soppa och sen ska jag på medeljympa. Sen ska jag försöka få med mamma till en skoaffär här i närheten som har kvällsöppet. Imorgon har jag min sista praktikdag. Och innan den börjar tänkte jag ge er ett smarrigt recept! Men det tar vi imorgon! Ha en fin kväll och för jösse namn, glöm inte finalen i Hela Sverige Bakar! Jag hejar på Christina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0