snow

Torsdag 19.43



Också blev det torsdag och jag har målat mina naglar i den här spännade plommonfärgen. Hmmm, redan nu känner du va, hur mycket inspiration jag har till att blogga idag? Egentligen skulle jag tränat och varit duktig ikväll. Medeljympa är roligt igen! Men efter magont och stress kom jag fram till att det inte var någon bra idé. Istället blev det pizza. Haha. Egentligen tycker inte jag att "allt eller inget"-tänket passar mig. Jag tycker man ska få kombinera god, ooyttig mat med träning. Jag kan mycket väl träna ett hårt pass och sen gå och hem, och med gott samvete, äta en skål godis! Det är ju det som är det härliga!

Jaja, massa svammel från mitt håll idag men är bara glad att jag över huvudtaget knåpade ihop ett inlägg. Imorgon är det fredag och jag ska ännu en gång spela flöjt inför ett gäng gamlingar. Usch, jag blir ju så nervös. Men man ska våga utmana sig själv och jag ska fasiken stå där en dag och känna ett lugn inom mig. Jag ska det. För det har jag bestämt mig för. Så, nu ska jag och mina lilamålade naglar knappa in trean och kolla på Aldrig Mera Fet. Är det något jag förundras över så är det människor som lyckas ändra sin livsstil och rädda sin hälsa! Go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0