snow

Yey, det är fredag!

Och den här gången menar jag det på riktigt! Det är den riktiga fredagen på veckan! Älskar den!


Jag får ursäkta mig för mitt lilla bloggbreak. Men ja, det har varit mycket med praktiken så jag har inte riktigt haft kraft att sätta mig ner och blogga. Och jag har väl framför allt inte haft inspiration till att hitta på något bra och roligt att skriva om. Nu när träden är kala och det mest är mulet och grått så måste man anstränga sig extra mycket för att finna inspirationen. På sommaren när man hittar på massor av saker och tar flera hundra kort i veckan, ja då är det inga som helst problem med fantasin och kreativiteten.

Idag ska jag köpa en farsdag present, städa rummet, gå en promenad, plugga lite körkortsteori och i eftermiddag ska jag till praktikplatsen eftersom jag har kvällstur denna fredag. Efter det, ja då är det helg! Ha en fin fredag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0