snow

Äta sova dö!


Godkväll kära läsare! Också har ännu en helg sprungit iväg. Ja, för visst kan man säga att den springer? Den går så fort, så fort. Alldeles för snabbt. Jag tänkte ge er ett litet tips. Eller jag vet inte om man ska kalla det för tips. Mer kanske ett råd. Jag tycker nämligen inte att ni ska lägga varken tid eller pengar på filmen Äta Sova Dö. I torsdags var jag och Marcus på bio och såg den här filmen och den var bara så himla tråkig. Det var ingen som helst spänning i filmen. Så lägg inte energi på den! Det lustiga är bara att den fått full pott i NST. Alltså fem av fem! Men det brukar ju vara så. Att filmer som man själv mest tycker är skräp hyllas och får fullpoängare i media. Men fem av fem, hur är detta möjligt? Den får två av fem av mig. Och dessa två poäng går till tjejen som spelar huvudrollen och till regissören eller manusförfattaren eller vem det nu är som har byggt upp hur de skilldrar livet i filmen. För det gjorde de på ett bra sätt. Så som livet var i filmen tror jag stämmer väldigt bra överrens med verkligheten för många. Men spänningen och inspirationen... vart tog den vägen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0