snow

Att ta hand om kärleken

Ser ni vad som står i snön?

Åh, underbar dag!
Bara en dag kvar sen är det helg! Kan det bli bättre? Jag ska strax svida om för ikväll ska jag på dejt. Ja, men se där minsann! Jag tycker det är viktigt att man hittar på något "extra" ibland, även nu när man varit tillsammans i många månader. Det är lätt hänt att man kommer in i ett mönster och glömmer i all stress och vardag att göra sånt som man gjorde i början. Ta en promenad utan störande pip från mobilen, sitta på en bänk och bara prata (haha, det lät ju skitskoj, nej men ni förstår vad jag menar: att man har fokus på varandra), gå på bio, åka på en utflykt eller kanske skicka några gulliga sms. Små, små saker kan göra så mycket! Det är minst lika viktigt att se varandra och hitta nya saker hos den andra nu som i början av förhållandet. Man måste vårda kärleken som det så fint heter. Så nu blir det dejt med min kille som jag varit tillsammans med i 27 månader idag! ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Så himla sött! Håller verkligen med :-) och grattis till er!! :D

2012-10-18 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0