snow

Min måndag i tre bilder



Det är så smidigt att ta ett kort med mobilen och sedan ladda upp den på blogg.se:s app! Vipps så är den i mobilen på nollltid utan att man har behövt klabba med sladdar och överföring på datorn! Dagens teknik alltså, pluspoäng för den!

Här är iallafall min måndag i tre bilder. Jag har lagat tacos här ikväll. Så himla gott, toppar alla favoritmatslistor! Tända ljus, julmusik och middag med familjen är mysigt! Man måste göra vardagen rolig! Vad har jag mer gjort? Jo, läst den här tjocka teoriboken. Den må rymma mycket text men jag tycker faktiskt att det går framåt. Och bara att känna det är ju fantastiskt! Cindy har gått mellan mitt och Adams pluggande fast mest hängt med honomoch annars stått i fönstret och trott att hon hört både det ena och det andra som ingen annan gjort, märkligt. Det enda som saknas är väl en bild på Malin. Vi har tränat en stund idag. Jag var inte ett dugg på träningshumör men ett tomatansikte senare var jag ändå glad att jag gjort det. Det är därför man ska ha en träningskompis som får en att gå till Friskis och ta några tag fast man varken vill eller känner för det! Nu ska jag bläddra igenom mina Bloglovins-bloggar tills Ensam Mamma Söker börjar! Imorgon väntar ännu en ledig dag! Yeho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0