snow

En dag i Kemer

Vi skrev vykort för glatta livet som visade sig ta två och en halv vecka att landa i våra brevlådor hemma i Sverige
Vi gick en omväg till stan för att slippa alla inkastare
Vi var nöjda över våra klockor, som håller hur bra som helst!
Och passade på att fota våra skor... när vi ändå var igång
Varje kväll gick vi till parken. Så himla fin!
Vi testade utomhusgymmet men kom snabbt fram till att...
...äta pizza är mycket roligare!
Sen satte vi oss på en parkbänk och spanade på folk.. Varför är det så roligt?

Just nu, när det bara regnar och regnar och regnar, hade det suttit så himla fint med en resa! Men som tur är har jag inte Kemer-resan allt för långt bak i minnet. Jag har ju påbörjat att visa er bilder men sedan glömdes det bort i all vardag. Men nu åker vi tillbaka till semestern för en stund. Jag har nästan glömt bort hur varmt där faktiskt var men blir påmind om det när jag ser min klibbiga panna och uppsatta hår, haha. Där var upp emot 35 grader i skuggan och i solen stod det att det var 50 och det stämmer säkert! Här är ett till gäng bilder från Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0