snow

Espresso House & Karolina



Godkväll i mörkret! Huja, vad mörkt det är! Klockvridningen i helgen märks verkligen direkt och det blir så påtagligt att det är höst. Men nu tänkte jag inte snacka väder utan om vad jag har gjort idag. För jag antar att ni vill veta det? Hehe, ja men vad fasiken gör ni annars här kan man ju undra. Jag gör iallafall en redovisning. Jag började förmiddagen med att träffa KarolinaEspresso House. Vi åt lunch, såg människor komma och gå, pluggade en hel del landsvägskörning, tog en fika, snackade, pluggade lite till och ja, så där fortsatte eftermidddagen. Hur trevligt som helst att bara få "va" utan massa stress och jäktande. Perfekt tisdag med andra ord. Imorgon börjar däremot allvaret. Praktik väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0