snow

Fina, fina veckodag!

Ja, jag får nog säga det igen - åh vilken fin veckodag fredagen är! Jag störtgillar den! Idag har jag gått i skolan till ungefär ett. Jag och Anna stannade kvar en stund för att göra klart vår film om psykisk ohälsa. Vi skulle spela in ett klipp där vi pratade lite som inledning till filmen och du milde vad svårt det är att för det första - säga rätt, för det andra - inte skratta och för det tredje -  att se glad ut samtidigt som man koncentrerar sig på det man ska säga. All beröm till programledare som klarar detta och gör det varje dag!



Sedan åkte jag hem en vända för att sedan ta en spontantur till Friskis för att, för första gången på många veckor, träna. Fy in i bängen vad jobbigt det är - och svettigt ska vi inte ens tala om - att komma igång med träningen efter många veckors uppehåll. Men det är bara att ta sig i kragen och göra det! Efter det åkte jag (i regnet!) till Kulturskolan för att träffa min tvärflöjtsgrupp och spela igenom vårt Evert Taube-program. Och nu, nu sitter jag här och bara myyyyyser av att veta att det är fredag och hela helgen är orörd! Ikväll blir det middag med läsk (måste skriva detta för att få bilden med i texten, haha) och sedan X-factor med min favoritprogramledare David Hellenius! Han sköter det där med att säga rätt och se glad ut samtidigt på ett så himla snyggt sätt!

GLAD FREDAG BLOGGIS! Hoppas du får en uuuuunderbar helg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0