snow

Har satt snurr på denna onsdag!


Insåg precis att den här bilden ser tecknad ut. Men jag tog den imorse och redigerade den sen i världens bästa redigeringsprogram, Picfix på telefonen. Appen kostar 15 kronor men är väl värt det. Tips tips!
 
Tjena tjena!
Jag tänkte mest logga in här för att ge ifrån mig ett litet "hej" idag! Man är nämligen inte så G på att blogga när man inte har massa bilder attt visa. Eller egentligen har jag väl alldeles för många bilder fullproppade i datorn men jag orkar inte sortera och välja ut och redigera och greja just nu. Ja, man kan säga att jag är lite lat. Så jag gjorde det som jag egentligen är lite emot, att ta en bild från mitt Instagram. Just nu står spagetti och köttfärssås på spisen och puttrar, så den tänkte jag inta alldeles strax. Sen ska jag sätta fart med att plugga och ringa praktikplatsen. Praktiken börjar nämligen nästa vecka! Ha en fin onsdag alla häääärliga där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0