snow

Den kända klisterlappen


Med detta inlägg tänkte jag avsluta min Kemer-resa.
Det var ju ett tag sedan vi var där och den börjar kännas en aning avlägsen nu tyvärr. Det enda nu som kvarstår att säga är - varför har ingen talat om för mig om mitt misstag?! Det hade räckt med en liten vink eller bara en liten uppmaning som "Annie, den där lappen som täcker ungefär halva dina solglasögon, den ska inte sitta där. Det är alltså inte meningen att man ska låta den vara kvar på glaset, om du nu skulle fått för dig det". Det här har jag ju nämligen helt missat. Jag var bombsäker på att det skulle vara så här! Det gör ju ingeting, i för sig, att den satt där under hela resan och är med på väldigt många bilder, för ingen kom ju till skada eller så. Men det retar mig en aning, eftersom det enda jag fokuserar på när jag ser bilder som denna är den där lilla irriterade UV-lappen. Med det sagt så tackar jag Turkiet och Kemer för allt! Jag kan erkänna att jag hade en del fördomar om denna plats men oj, oj, oj - alla sprack! Kemer, Ding-ding, TB och Grodan - vi ses igen, för jag kommer garanterat tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0