snow

Lördagsmorgon

Hej helgen och Bloggis! Hoppas ni haft en bra vecka. Min har varit ganska full så har varken haft tid eller ork till att logga in här, komma på något vettigt att skriva, få ner det i datorn och hitta någon lämplig bild till det. Att skriva ett normalt-långt inlägg tar runt 20 minuter, om inte mer, så det här med att blogga är mer tidskrävande än vad många tror.
 

Iallafall: Just nu sitter jag här i pyjamas och bara tar det lugnt. Så skönt! Inga måsten och ingen stress. Wow! Trodde knappt stunder som dessa fanns! Morgonen startade med lek med min lilla pärla. Hon är som en valp i sinnet fast än hon är sex år, vilket jag älskar! Hoppas ni får en fin lördag! Glöm inte paraplyet om du ska utanför ytterdörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0