snow

Måndag + bra energi


Godmorgon regniga måndag!
Jag tänkte att vi startar den här veckan med lite somriga bilder. Det behövs, energin behövs! Jag är egentligen ledig idag men ska på en lyftteknikskurs vid lunchtid. Innan dess tänkte jag dra iväg en runda till stan för att leta present. Men eftersom det fullkomligt vräker ner utanför så känns den där cyklingen till stan inte särskilt lockande. Så jag får planera om lite. Den här veckan har iallafall mycket roligt att erbjuda. Skola på eftermiddag nästan varje dag vilket innebär sovmorgon - så skönt, en födelsedagsmiddag, första övningskörningen på körskolan (fast det känns mest läskigt, jag är skitskraj!), bio och lite sånt smått och gott som förgyller vardagen. Nu ska jag fråga Gud hur länge han tänkte ha himlen öppen, smörja ansiktet i någon fet kräm (torr hud, hej!) och sen ska jag äta lunch. Ha en fin dag Bloggis!

Det här inlägget skulle egentligen postas igår men av någon anledning gick det inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0