snow

Måndag + kontraster


Min helg i tre bilder. Jag var på Blomsterlandet för att köpa... blommor. Jag cyklade en runda till parken. Jag var på stationen för att senare ta mig vidare till en födelsedagsfest.

Hej Bloggis!
Nu är vi inne i vecka 44! Wi! Vet ni? Jag börjar faktiskt få lite julstämning, speciellt den här helgen när det varit minusgrader och när vi vridigt tillbaka klockan. Vilka kontraster det har varit mellan den här och förra helgen. Hjälp, hur kan det förändras så snabbt? Förra lördagen var jag på stan i sommarjacka. Det var 20°C, folk satt på uteserveringar i bara skjortan, folk hade uppknäppta jackor och någon hade till och med bara ben. Den här helgen har det legat runt nollgradigt. Vinterjackan har fått plockas fram och lördagsmorgon möttes av frost på gräsmattan. Kontraster! Nu ska jag kicka igång den här dagen! Hoppas du får en fin start på denna måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0