snow

Min helg


God söndagkväll Bloggis!
Hoppas du haft en fin helg och är laddad inför en ny vecka! Jag har haft en fin och väldigt lugn helg. Jag känner att jag verkligen behövde det. Jag och mamma ägnade hela fredagkvällen på Väla. Vi kollade på regnjackor, skor och sen köpte jag en färgglad tröja på Zara innan vi åkte hem i mörkret och hade tjejkväll. Tacos och X-factor. Pappa jobbade kväll så vi hade fritt fram att äta tacos - så gott! På lördagen, ja alltså igår, var vi hos mina småkusiner. Marcus fick vara klätterträd och jag fick vara frisörkund. Söndagen har gått i slappehetens tecken. Kortspel, regn, pizza, godishandling och ätning, Solsidan och sånt som hör söndagen till. Jag gick in i den här helgen som en låg, trött och stressad tjej. Och går ur den som en ny människa. Tänk - vad en helg kan göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0