snow

Ny vecka att glädjas åt!

Fotograf: Ebba

Hejsan svejsan alla vardagsfirare!
Det där ordet hör man inte så ofta: vardagsfirare. Enligt många är det bara helgen man ska njuta av och glädjas åt men vad vore livet utan vardag? Hm. Det tåls att tänkas på! Jag har startat den här veckan med att ha en ledig dag. Så skönt att få börja lugnt. Jag har pluggat inför ett prov jag har på fredag, varit på körskolan och gjort lite teori (klarade första dataprovet - yes!) och ätit tacos. Nu ska jag dammsuga huset och sedan väntar fotografering av... träd. Ska även packa upp flöjten och spela kanske världens finaste låt, My Heart Will Go On. Bloggar lite mer senare. Nu måste jag sätta igång med städningen!

Kommentarer
Postat av: karro

fina,fina, finaste du! åh! fan vad duktig du klarade första datorprovet! :D

2012-10-22 @ 16:04:50
URL: http://karolinaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0