snow

Psykisk-ohälsa-intervjuer

Goddag oktober! Yey! Vad konstigt detta känns.. att det redan är oktober. Vad hände?

Idag har jag haft en ganska effektiv måndag. Jag känner fortfarande av förkylningen så när jag kom hem från skolan tog jag det lugnt i någon timme för då gick luften ur mig. Men efter ett gäng varma mackor och ett avsnitt av X-factor fick jag energin tillbaka.

Lånad

Min eftermiddag har jag ägnat åt att spela in ett par intervjuer. Min vän Malin och min granne Daniel ställde upp och de ska få prata om psykisk ohälsa. I nästa vecka är jag nämligen i slutfasen av kursen Psykiatri 1 och då har jag och Anna valt att göra en film som handlar om människors inställning till psyisk ohälsa. Det är lättare sagt än gjort. Vad ska man ställa för frågor, ska man ha med hela intervjun eller välja ut en snutt, ska man ha någon bakgrundsmusik, ska vi ha en inledning där vi pratar eller ska man komma direkt in i intervjuerna?? Det är inte lätta frågor jag tampas med den här måndagskvällen.

Nu får det däremot bli lite bloggläsning och sedan väntar Ensam Mamma Söker! Wii! Kvällen är räddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0