snow

Tuesday


Godmorgon tisdag!
Jag tryckte precis på "publicera-knappen" till måndagens inlägg och äntligen gick det att skicka iväg! Så jag tänkte att då får jag ju passa på att skriva ett litet morgoninlägg idag också nu när Internet är med mig! Just nu sitter jag och äter frukost i sällskap med fjärilarna i min mage. Jag ska nämligen strax till körskolan för att köra bil! Waa! Körläraren som jag egentligen ska ha är sjuk idag så därför ska jag få någon reserv. Känns lite dumt att börja med en lärare som jag bara ska ha en gång men jaja, jag ska inte hänga upp mig på det. Sen ska jag till skolan för att prata om kapillärprovtagning och sen styrs kosan mot Marcus. Hans mamma fyller år idag så vi ska fira henne! Detta blir en bra tisdag - det känner jag på mig!

Kommentarer
Postat av: Maja

Väldigt snygg outfit på bilderna får jag säga! :-)

2012-10-16 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0