snow

En liten inblick


Jag tänkte visa min fönsterkarm för er.
Jag köpte ett nytt litet träd häromdagen på Ikea som jag tycker är så gulligt. Man behöver fräscha upp sitt rum lite då och då. Så lätt att man blir hemmablind och slutar se hur det egentligen ser ut, om ni fattar. Nu när det går mot mörkare tider är det snart dags att plocka fram höstgardinerna. Ja, jag har höstgardiner. Jag hittade dem en gång i en sy- och textilbutik och jag blev helt kär i dem. Jaja, vi skulle inte snacka gardiner nu utan om ... min fönsterkarm. Jag har satt in lite olika ljuslyktor på rummet som jag tänkte tända nu när det regnar och är så där höstruskigt ute. Det piggar genast upp och vänder de dåliga sidorna med hösten till det positiva. En feelgood-film, tända ljus, naturgodis och massa, massa kuddar på rummet är en bra kombo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0