snow

Fredag med sol!

Goddag Bloggis! Idag är det - hålla i den stora hatten - sol ute! Första gången på säkert tre veckor! Wiho! Det kan ju inte bli en bättre start på helgen, vädermässigt. Annat är det på förkylningsfronten. Det är nämligen flyttat in en mycket ovälkommen, äcklig och jobbig infektion i min kropp. Usch, jag hatar att känna mig hängig, snörvlig, hostig och tråkig!


I skolan idag hade jag en redovisning om prostatacancer. Det gick väldigt bra! När jag hade slutat mötte jag upp  Emelie! Det var länge sen vi sågs och hade mycket att prata igenom! Emelie har flyttat till Kalmar för att plugga så man får passa på att ses när hon väl är hemma! Vi åt en god, varm kycklingmacka på Espresso House och nu är jag så mätt, så mätt! Oj oj, jag kan knappt röra mig. Jag tänkte ta ut Cindy i solen en stund, andas frisk luft och gå av lite av mättnadskänslan. Resten av kvällen är tom. Jag, som annars har svårt att boka av roliga planer, har tagit mitt förnuft tillfånga och gjort det ikväll. Det är viktigt att lyssna på sin kropp! Glad fredag Bloggis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla mysigt att träffa dig! Gissa om jag går runt och drömmer om kommande sommar! puss på dig gumman

2012-10-02 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0