snow

Lindex & arkivbilder

Hej Bloggis! Jag har suttit här och bläddrat igenom mitt arkiv för att jag lovat Sara i min klass att visa min satsumasskola. Jag är nämligen synsk och kan genom att bara titta på en satsumas se om den är god och saftig eller torr och äcklig. Ja, det är faktiskt sant! Men jag får fortsätta den här jakten en annan gång för det finns många månader att leta i! Tänk att jag har skrivit här sedan sommarlovet mellan åttan och nian! Nu tänkte jag cykla till stan nu för att kolla in Lindex samarbete med Missoni. Spännande!


De här bilderna tog jag en fin septemberkväll 2010. Jag älskar den sista bilden.

Kommentarer
Postat av: saaarrraaa

annie :-D när i din blogg finns det om satsumas?:-) är nyfiken (a)

2012-09-26 @ 10:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0