snow

Måndag + körskola

Goddag och god måndag där ute! I torsdags sa det PANG också var hösten här. Idag är det riktig höstrusk! Blåser och regnar omvartannat. Det är så segt att cykla när vädret är på det här oberäkliga viset. Då hade det suttit rätt fint med ett körkort och en liten blänkade bil..



Jag har startat den här veckan med att gå i skolan i ungefär tre timmar. Jag har bara en lektion på måndagar - så himla lyxigt! Nu är jag nyss hemkommen och tänkte göra mina vanliga rutiner. Det vill säga kolla bloggar, dagens erbjudande på Campadre, komma på någon god lunch och sedan dra en sväng till gymmet med Malin. Vi har börjat träna ihop! Och det är så skönt att veta att jag får träffa henne flera gånger i veckan utan att behöva trixa och planera med tider!

Sen ska jag faktiskt en sväng till körskolan! Jag skrev in mig förra veckan! Det känns bra att ha tagit första steget. Jag vill bara komma igång nu! I helgen har jag övningkört ganska mycket och det börjar lossna nu! Jag är inte nervös längre och känner mig mer säker på växlingen. Jag tycker fortfarande det är småläskigt att köra snabbt och att köra på smala vägar men bara känslan att det blir lättare, roligare och bättre för varje gång är så god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0