snow

Min helg, spelberoende & en kändis på Friskis!

Det känns som att veckorna bara rusar iväg! Idag går jag in på min tredje vecka i vardagen. Det känns fortfarande lite ovant med den nya skolan och kurserna men eftersom jag går med min vanliga klass känns det inte så konstigt. Det känns bara som att man fortsätter på gymnasiet, fast med en ny miljö.



Helgen har varit fin. Så skönt att man bara kan va och ta dagen som den kommer! Jag har bland annat hunnit med en försenad tack-middag för Elina, som gjorde mig och Anna så fina i håret när det var bal. Den här middagen har varit planerad sedan den sista maj men det tog många veckor innan vi hittade ett datum som matchade våra kalendrar och vädret. I lördags åt vi en väldigt god och trevlig middag på Simons Bar.



Igår visade Marcus mig, och jag skyller också lite på honom att jag blivit beroende, Robinsonspelet. Haha, skitkul är det! Verkligen något att rekommendera om ni har en stund över. Toppar verkligen alla spel, alla kategorier! Spela, spela spela!

På gymmet i fredags såg jag en kille som jag på något sätt tycktes känna igen.. Men jag kunde inte riktigt sätta fingret på vem han var och vart jag sett honom. Men så kom jag på det!! Han är en av deltagarna i årets Ensam Mamma Söker! Coolt! Jag ska kolla på programmet ikväll och tänka honom har jag träffat! Det kommer vara en häftig och mäktig känsla!

Detta blev ett mycket hoppande inlägg märkte jag nu men kära nån, vem har dött av det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0