snow

Min onsdag lite kompakt



Jag har hunnit med ganska mycket denna onsdag.
Jag startade dagen med sovmorgon. Sedan fixade jag lite här hemma och efter det tog jag och Cindy en blåsig, kall promenad. Hösten kan gott vänta några veckor till. Det är tur jag har barbenta ben (!) för det håller verkligen höstkänslorna på avstånd. Jag menar: det kan ju inte vara höst när man använder sommarkläder. Nej, jag menar det! Sedan åkte jag en sväng till tandläkaren och tack och lov såg allt ut som det skulle. Wroooooom, sa det, sen var jag på skolan, skrev ett prov och hade lektion i några timmar. Sedan åkte jag hem, övningskörde en sväng (första gången i trafikljus!!!!!!) och sedan landade jag här! Robinson och Robinson-spelet och lite inmatning av pluggeri inom tvångsyndrom. Nu ska jag ladda med lite sömn för att klara av torsdagens prov. Helgen bööööörjar knacka på dörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0