snow

Rosor äro röda



Hejsan svejsan alla rosor där ute! Idag känner jag mig riktigt tråkig så jag tänkte att lite rosbilder kanske kan pigga upp. Jag känner för att gå loss med min kamera men jag tar mig inte tiden till det plus att inspirationen inte direkt sprutar ur öronen på mig. Tänk vad gött det skulle varit om den på riktigt hade gjort det! Då hade man alltid varit i tipp-topp-form för nya ideér och förslag! Nu är det liksom bara lite halvtomt i huvudet. Men jag ska rycka upp mig och ge ifrån mig lite höstinspiration här snart. Ja, jag kan faktiskt erkänna att idag var det HÖST. Kalla, kalla vindar fast att det var solsken! Fy kattsingen vad kallt det är med bara ben! Jag hade gåshud hela vägen till skolan. Gah!

På tal om det här med barbent så är det jag och Karolina som kör detta projekt. Det som är kul, eller ja kul och kul, och som märks det så tydligt nu när vi har barbentprojektet är hur olika vi är varandra. Vi är så olika på så många sätt och vis men ändå finns det något som gör att vi passar så bra ihop. Karolina är den som "bara gör" medan jag är den som är eftertänksam. Karolina är den som tar dagen som den kommer medan jag är den som styr upp den. Karolina är den som tar på sig tunna kläder och skiter i jackan när det ser varmt ut, som idag. Medan jag är den som inte ens vågar ta ett par tunnare skor för att jag är rädd för att jag ska frysa. Karolina är rolig och idag när hon kom till skolan hade hon bara på sig ett linne och ett par shorts. Jackan fick stanna hemma eftersom solen sken och det såg ut att bli 25 grader.

Jag tycker du är så härlig... som på riktigt vågar.... att leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0