snow

Amanda & Hannah

Klick klick klick - säsongsavslutning!

Tänkte blogga om detta - men så såg jag att Josse precis gjort det - så jag lät bli.
Men så tänkte jag att äsch så knäppt av mig - klart jag också kan göra det. Så det är alltså det jag gör nu. Jag ska tipsa er. Detta är kanske inte alls är någon nyhet för er. Men om det är det så är det ju bra. På Middag Hos Hannah & Amanda - ett webbteveprogram som ger må-bra-feeling! Bra gäster, roliga recept, roliga samtalsämnen men framför allt - roliga programledare. Eller ja, det känns inte som att de är programledare utan tja, vad ska man säga, som att de liksom bara är sig själva. De gårinte in i några roller, menar jag. Tips till dig Bloggis om du har en halvtimme över! Man mår bra och blir glad! Det är bra det!

Bilden är lånad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0