snow

Dagens status 2


I helgen väntar ännu ett firande. Mycket firande har det blivit nu. Men det är ju inte så konstigt! Tjugo och körkort på mindre än två veckor - det är klart det ska firas! Helgens firande är iallafall sista födelsedagsfirandet. Ska bli jätteroligt! Hela min släkt kommer hit. Vi blir 30 pers! Tjocka, feta släkten, eller vad är det man kallar det? Tycker så mycket om allihop så ska bli härligt att vara samlade. Mina fina kusiner! Vi ska äta tacos, har jag bestämt. Dels för att det är min favoriträtt (och typ det enda jag kan laga) och dels för att vi inte äter det lika ofta här hemma längre! Men det är ett par dagar tills dess. Skönt - för då hinner kanske min röst komma ikapp. Just nu håller den liksom i bara ett par timmar. Sen blir jag så hes och hostig. Dessa två timmar spenderade jag idag med att prata av mig hos farmor och farfar. Jag och farmor letade vitsippor i skogen och sen lagade hon lax och potatis! Mysigt! Efter det åkte jag till cheferna på jobbet och fick sommarschemat! Toppen! Först ska jag resa - ska bli såååååå kul att få uppleva Italien - och sen är det arbete som gäller! Min dag alltså. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0