snow

Dagens status


Hej alla pigga, trötta, sura, glada, friska och sjuka!
Ja, ett extra stort hej till alla sjuka där ute! Vi är i samma klubb. Jag känner mig helt däckad av min förkyldning. Jag har haft så ont i halsen att jag undvikit att svälja. Så fruktandsvärt jobbigt! Idag krånglar halsen lite mindre men nu är det istället näsan som fått sig en känga. Usch! Sen tror jag pollenprognoserna har börjat visa att halterna i luften är rätt höga. Är det ingen av er som är pollenallergiker som har börjat få känningar? Det kliar i ögonen! FÖRUTOM det mår jag bra. Så vad har jag då gjort idag? Spenderade morgonen med att kolla lite på resor, tittat på No Strings Attached, somnat till No Strings Attached, lyssnat på Hannah & Amandas fredagspodd, ätit Baffusin och druckit mängder av citronvatten som resulterat i att jag känt mig kissnödig prick på hela tiden! En sjukdag i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0