snow

Födelsedagspresenter


Hejsan Bloggis!
Idag är det så härligt grymmeväder! Det sägs, enligt Aftonbladet, att det kan bli upp till 18 grader i veckan. Haha, snack! Det räcker att solen är framme ett par dagar och sen kommer pressen med rubriker som "sommaren är här". Iallafall. Sen sist vi pratades vid (well, som jag pratade med er) har jag firat farfar, jobbat en heldag (med massa OB-tillägg, dessutom - hihi), städat mitt rum, haft ett roligt samtal med Malin och fotat lite födelsedagspresenter. Jag tänkte att jag måste ha lite nya bloggbilder så jag passade på att fota detta - innan det hinner tas bort från "presentbordet". Påskägg är väl obligatoriskt när man fyller år på påskhelgen, goda små smaskiheter som mina favoritchips och finchoklad, en tröja jag önskat mig i världens härligaste rosa färg och ett jättefint kort där det finns ännu finare innehåll... Så nöjd så nöjd över allt jag fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0