snow

Freeeeedaaaag!



Ja, det är verkligen så jag känner med den här fredagen! Så himlens gött med två dagars ledighet! Ser ni föresten att jag lagt upp bilder på mina kläder? Ja, men se där! Det hör inte till vanligheterna! Men det är så att jag visste inte riktigt vad jag skulle blogga om idag så jag tänkte att jag kunde visa de här byxorna, (haha, hörs så patetiskt när man skriver så). Jag gillar dem mycket! Och det är först nu som jag har kunnat börja använda dem i år. Gött! Chinos är vår för mig! Hårda jeans har man gått med hela hösten och vintern så nu är det minsann dags för något mjukare och svalare! Härligt va?! Den grå t-shirten är föresten ny. Jag köpte den på Lager 157 för ett par veckor sen! Har letat efter en så där lagom slapp grå tröja länge! Tycker grått är SÅ FINT! Hade kunnat bära det dagligen! Sen längtar jag till man kan ha klänning! Älskar det! Med bara ben, ska tilläggas. Annars är inte den fullkomliga härligheten nådd! Så. Med det sagt vill jag önska dig en riktigt härlig helg! Min är rätt oplanerad, skönt! Ikväll ska jag träffa min kärlek för nu har vi varit ifrån varandra i fem dagar och det är typ rekord. TREVLIG HELG BLOGGIS!


Kommentarer
Postat av: Malin

så sjuuukt snyggg skjorta på första bilden! och så ser du så vuxen ut! :D

Svar: TACOS! Värsta kapet! 50 spänn! TACK, ännnntliiiigeeeen någon som säger det, haha ;)
Annie

2013-05-02 @ 19:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0