snow

Godmorgon strålande torsdag!

Ännu en ny solig dag att gå till mötes. Det lät både vuxet och förnuftigt va? Ja, jag menar det - det händer mycket när man fyllt 20! Det är som att mognadsprocessen skjuter i höjden och helt plöstligt blir man förvånad över alla mogna resonemang som kommer ut ur ens mun!


Denna morgon startade jag precis som de flesta andra morgnar. Jag gjorde te, läste tidningen och åt skinkmackor med keso. Jag passade på att ta kort på födelsedagsblommor, innan de trillar ihop och vissnar. Nu ska jag däremot gå en promenad i solen. Halsen värker som tusan så en önskad springtur får vänta. Istället ska jag fråga den här damen om hon vill hänga på. Hoppas din torsdag är bra Bloggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0