snow

Tjejkväll på stan

Bjussar på några bilder från igår!

Heeeeeeej alla glada läsare! Sorry för mitt dåliga bloggande den senaste tiden! Men trots det ser jag att ni kikar in här, tjugo härliga människor!! Hej hej på er! Idag kom jag hem från jobbet med full energi! Kan det vara för att det är fredag imorgon och sen att det väntar en go helg?! Åh, så skönt! Den har jag längtat efter! Men först är det fredag och innan dess torsdagkväll. Ikväll är det dessutom extraöppet i affärerna i stan! Tjejkväll kalls det. Rabatter lite här och var och sol på det! Roligt tycker jag. Och mamma. Så vi ska dit och kika läget är det tänkt. Men innan dess: grillade hamburgare! (Snnnnaaaaart sommar - känner ni det? Det börjar bli grönt på marken och rätt varma grader också! Äntligen får man säga, va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0