snow

Rad & kom igång!

Jag har fått en schemarad på jobbet från och med den här veckan och ett par veckor framåt! Väldigt skönt för då kan jag planera lite bättre. Och det gillar ju jag, en planerare som jag är! Schemat började med sexdagarsvecka så det var från noll till hundra på en dag! Jag ska jobba hela helgen men har en paus idag. Gött!


I månags tog jag min första springtur på evigheter! Jag har haft en envis förkyldning och nu har pollensäsongen dragit igång så halsen och ögonen har fått jobba hårt den senaste tiden. Men nu är jag så taggad till att träna och komma igång så nu får de säga precis vad de vill! Här ska det tränas! Hur underbart är det inte att springa i skogen nu när det har varit 16 grader? I love it! Men konditionen är tyvärr inte lika härlig så den måste jobbas upp! Igår sprang jag intervaller och sen körde jag lite tabata och styrka i trädgården. En gammal dyna och ett par hantlar är allt som behövs! Och ett par bra skor såklart! Men mer än så krävs inte för att få en bra träning för hela kroppen! Man ska inte krångla till det! Nu ska här dammas och donas! Glad torsdag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0