snow

Solsken i sinnet

Idag är första dagen på... ja jag vet inte hur länge, som det regnar! Både jag och Karolina hade glömt bort hur blöt asfalt ser ut. Knäppt! (Men tror inte det kommit en droppe regn sen i kanske december. Vintern har verkligen varit lång i år). Ja, men precis! Jag har träffat Karolina idag! Helt underbart! Vi hade dock en superkort, men intensiv, pratstund. Men så härligt det är - att träffa sina vänner! Det blir ju mycket mer sällan nu när båda har jobb på olika håll! Men desto roligare blir det ju då när man väl ses! Vi hade så mycket att uppdatera varandra om så pratat gick på snabbspolning. Måste hörts roligt!


Har på mig min solskenströja idag! Älskar den! Jag blir verkligen på bra humör endast av att ta den på mig! Härligt att kläder kan påverka ens humör så positivt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0