snow

SPA & körkort!!!!!


Idag ska jag och den här fina killen iväg på SPA. Det ska bli jättekul och jag är så glad för att han fixat detta för mig! Så fint gjort. Det var tänkt att vi skulle fira att jag fyllt 20 men vi har faktiskt en till sak att fira (nu hörs det som vi ska gifta oss eller ha barn men snälla kära nån, så är inte fallet!!!) och det är att JAG HAR TAGIT KÖRKORT i veckan! Helt jäkla fantastiskt om du frågar mig!


Efter otaliga timmar med böckerna i näsan, dataprov som ska göras, 700 instuderingsfrågor som ska besvaras, körning på körskolan i exakt ett halvår, massa frustration när det gått dåligt, massa glädje när det gått bra, övningkörning med mamma och pappa, uppskrivning och sen på det en ångestfylld uppkörning som jag vetat om i två månader (och under dessa månader vaknat typ varje morgon med "åh, så läskigt - snart är det dags!") så är jag nu då äntligen klar! Jag kan inte beskriva hur underbart det känns! Nu kan min fritid verkligen bli FRItid och inte körtid! Så sjukt gött! Mycket som ska firas helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0