snow

Torekov Hotell


Hej Bloggis!
Nu är jag hemma efter ett fint dygn på hotell och SPA. Vilken lyx det är att få komma bort så här och bara vila och vara! Jag var faktiskt på Torekov SPA för nästan exakt ett år sedan, med skolan. Men då var det piskande regn och storm så den här gången var upplevelsen bra mycket bättre - med tanke på de åtta plusgraderna och solen som lyste. Gött! Vi har ätit trerätters, badat i utomhusjacuzzi och ångbastu, sovit i fluffiga hotelltäcken och ätit en sååååååå god frukost! Nu är jag hemma igen och försöker få ordning på min hals. En släng av förkyldning ville nämligen slå sig till rot hos mig. Mycket ovälkommen. Så medan jag kurrerar mig bjussar jag på med lite bilder från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0