snow

Baksidan med att vara 20

 
Jag har haft sån tur ,sen i maj, att inte märka av baksidan med att vara timanställd. Jag har haft ett schema att gå efter vilket är guld värt. Men nu har jag ett par "lösa veckor" som jag inte vet ser ut. Hatar att sova oroligt eftersom de kanske ringer. Och då måste jag upp fort, fort för att hinna. Den här veckan har hitintills varit himla lugn. Rätt skönt för jag känner mig helt matt. Lite förkyld och halsont i kombination med den där förvirringen jag pratade om för några veckor sen. VAD ska jag göra med mitt liv? Just nu känns det som man går och väntar på att allt ska börja. Man står och stampar på samma plats fast samtidigt är man ändå på väg. Sen i våras har jag tagit körkort och fått ett jobb, en inkomst. Precis enligt planen. Men ÄNDÅ... Kompisar pluggar, flyttar hemifrån, reser jorden runt, är au pairer och här sitter jag och väntar på, ja jag vet inte. Ibland är det bra jobbigt att vara 20.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh Annie. <3 det är okej att känna så. Alla känner så. alla som gör något som du tycker är att "bestämma sig" känner så också.

Svar: Du är ju för klok! Dina ord stärker mig :) Puss på dig!!
Annie

2013-08-15 @ 22:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0