snow

Ett stadigt grepp

 

Idag mår jag mycket bättre!
Tack och lov, för att ha ont i magen är bland det värsta jag vet! Så efter att ha haft en kort dag på mitt nya jobb (ska varva att jobba på en förskola nu med äldreboendet) så tog jag en lång härlig powerwalk! Finns det något bättre? Ja, en svettig löprunda förstås (det är verkligen oslagbart) men förutom det är detta bra härligt! Vind i håret, sol på armarna och hela nio kilometer! Riktigt gott! Och inte nog med det så gick jag förbi rumpträdet så fick köra balla-balla-greppet på den här otroligt vältränade häcken! Kan det bli hårdare än så här? Måste vara en rackare på kissande hunden och utfallssteg! Nej, nu ska jag ta mig en dusch och sen äta kycklingsoppa! Glad torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0